מנכ"ל משרד השיכון מצטרף למפלגת 'גשר'

    איתי גדסי No Comments on מנכ"ל משרד השיכון מצטרף למפלגת 'גשר'

    מנכ"ל משרד השיכון חגי רזניק, הגיש את התפטרותו בכדי להצטרף למפלגתה של אורלי לוי אבקסיס – גשר. לדבריו תוכניתו שהגה 'לגור בכבוד' היא תביא לקורת גג לאלה שאינם יכולים

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל משרד השיכון חגי רזניק, הודיע היום (שני) על התפטרותו מתפקידו בכדי להצטרף למפלגתה של ח"כ אורלי לוי אבקסיס 'גשר'. לדבריו: "החלטתי לקחת אחריות ולהצטרף למפלגה החברתית גשר, ראיתי את העבודה המקצועית, היסודית והנחושה שלה למען אוכלוסיות רבות בחברה הישראלית ואני מאמין שביכולתה לייצר סדר יום חברתי חדש וצודק יותר".

    עוד הוסיף רזניק על תוכנית הדיור שהגה: "תוכנית לגור בכבוד שתתן מענה לכ-30,000 דיירי השירות הציבורי ותוכל לצאת לפועל רק עם מובילים נחושים שפועלים מתוך אג'נדה ברורה ומוצקה כח"כ לוי אבקסיס. אני משוכנע שהמסגרת הפוליטית של ח"כ אורלי לוי אבקסיס תוכל לשנות את סדר היום החברתי כלכלי במדינת ישראל ולעשות שינוי משמעותי רחב שיגע בשכבות רבות באוכלוסיה במדינת ישראל".

    במכתב שהגיש היום לשר הבינוי והשיכון היוצא יואב גלנט, כתב: "היום, עם סיום תפקידי, אני גאה להגיש לך את מסקנות התכנית שהובלתי בחודשים האחרונים להצלה ושיקום הדיור הציבורי – תכנית 'לגור בכבוד'.

    תכנית לגור בכבוד היא מענה לציבור שקולו הושתק במשך שנים
    זוהי התכנית הממשלתית היחידה שתוכל להביא מזור לאוכלוסיה החלשה ביותר בחברה הישראלית.



    0 תגובות